הקמפיין של קוקה קולה ונועה קירל -איך זה השפיע על המכירות?

תוכן עניינים

מאמר זה דן בהשפעה של קמפיין קוקה-קולה שסיפרה נועה קירל על מכירות ומעורבות צרכנים. תוך הדגשת אסטרטגיות השיווק החדשניות ואת תוצאות הקמפיין.

הקדמה: נועה קירל פוגשת קוקה קולה

קוקה קולה, אחד ממותגי המשקאות הפופולריים בעולם, תמיד נודע בקמפיינים השיווקיים החדשניים שלה. בשנת 2021 השיקה החברה בישראל קמפיין חדש בהשתתפות הזמרת הישראלית הפופולרית ומשפיעת המדיה החברתית נועה קירל. הקמפיין, שכותרתו "רענן את הפיד", נועד להגביר את המעורבות עם קהל היעד של קוקה קולה, במיוחד בקרב צעירים.

לנועה קירל, דמות בולטת בתעשיית הבידור בישראל, יש עוקבים עצומים בפלטפורמות המדיה החברתית כמו אינסטגרם וטיקטוק. עם למעלה מ-2.5 מיליון עוקבים באינסטגרם לבדה, לקירל יש השפעה משמעותית על המעריצים שלה. קוקה קולה החליטה לנצל את הפופולריות של קירל על ידי הפיכתה לפנים של הקמפיין החדש שלהם.

הקמפיין הציג את קירל בסדרת פרסומות. שם היא נראתה נהנית מקוקה קולה תוך כדי פעילויות שונות כמו ריקוד ושירה. הפרסומות לוו בג'ינגל קליט, שהפך במהרה לפופולרי בקרב מעריצי קוקה קולה. הקמפיין כלל גם רכיב מדיה חברתית. קירל עודדה את העוקבים שלה לשתף תמונות של עצמם נהנים מקוקה קולה באמצעות ההאשטאג #RefreshTheFeed.

כוחה של תמיכה בסלבריטאים: כיצד השפיעה השפעתה של קירל על מעורבות הצרכנים?

השימוש באישורים של מפורסמים בפרסום אינו דבר חדש. וההחלטה של קוקה קולה להציג את נועה קירל בקמפיין שלהם הייתה צעד חכם. העוקבים האדירים של קירל בפלטפורמות המדיה החברתיות העניקו לקוקה קולה גישה לקהל עצום שאולי לא הצליחו להגיע אליו אחרת. הפופולריות שלה בקרב צעירים גם עמדה בקנה אחד עם קהל היעד של קוקה קולה. מה שהופך אותה לבחירה המושלמת עבור הקמפיין שלהם.

השפעתה של קירל על מעריציה ניכרה בהצלחת הקמפיין. התמיכה שלה בקוקה קולה הפכה את המותג למושך יותר לעוקביה, שמיהרו לשתף תמונות של עצמם נהנים מהמשקה ברשתות החברתיות. מעורבות מוגברת זו עזרה ליצור באזז סביב הקמפיין ותרמה להצלחתו.

הוכח כי השימוש בהמלצות של ידוענים משפיע באופן משמעותי על התנהגות הצרכנים. על פי מחקר שנערך על ידי נילסן, אישורים של ידוענים יכולים להגביר את המודעות למותג בעד 20%, ואת כוונת הרכישה בעד 11%. במקרה של קוקה קולה ונועה קירל, הצלחת הקמפיין הייתה עדות לכוחן של אישורי סלבריטאים בפרסום.

"רענן את הפיד": מה גרם לקמפיין לבלוט?

קמפיין קוקה-קולה בישראל הצליח לא רק בזכות התמיכה של נועה קירל. אלא גם בזכות הקמפיין השיווקי הייחודי שיצרה קוקה-קולה. הקמפיין "Refresh the Feed" עודד צרכנים ליצור אינטראקציה עם המותג ברשתות החברתיות על ידי שיתוף תמונות של עצמם נהנים מקוקה קולה.

מה שגרם לקמפיין לבלוט היה ההתמקדות שלו בבניית קהילה ויצירת תחושת שייכות בקרב שתייני קוקה קולה. על ידי עידוד צרכנים לחלוק את החוויות שלהם עם המותג, קוקה קולה הצליחה ליצור באז חברתי סביב הקמפיין. מה שעזר להגביר את המעורבות והמכירות.

גורם נוסף שתרם להצלחת הקמפיין היה השימוש בתוכן שנוצר על ידי משתמשים. על ידי הצגת תמונות וסרטונים שנשלחו על ידי צרכנים ברשתות החברתיות, קוקה קולה הצליחה להציג את המוצרים שלהם בצורה יותר אותנטית וניתנת לקשר. זה עזר לבנות אמון ואמינות עם צרכנים. אשר הם נטו יותר לרכוש מוצרי קוקה קולה כתוצאה מכך.

קמפיין "Refresh the Feed" בלט גם בגלל השימוש שלו במשפיענים. בנוסף לנועה קירל, קוקה קולה שיתפה פעולה גם עם משפיענים נוספים ברשתות החברתיות לקידום הקמפיין. זה עזר להגדיל את טווח ההגעה של הקמפיין וליצור יותר הזדמנויות למעורבות צרכנית.

מסקנה: Win-Win לקוקה קולה ונועה קירל

לסיכום, קמפיין קוקה-קולה שסיפרה נועה קירל היה win-win הן לקוקה-קולה והן למשפיען הסלבריטאים. הקמפיין לא רק סייע להגדלת המכירות והמעורבות הצרכנית של קוקה קולה. אלא הוא גם עזר להעלות את הפרופיל של נועה קירל כמשפיעה על סלבריטאים.

עבור קוקה קולה, הקמפיין היה מוצלח מכיוון שהוא השתמש בגישה הוליסטית שכללה המלצות של ידוענים. כמו גם קמפיין שיווקי חזק והתמקדות בבניית קהילה ובתוכן שנוצר על ידי משתמשים. זה עזר ליצור באזז סביב המותג ולהגביר את המעורבות עם הצרכנים.

עבור נועה קירל, הקמפיין עזר להגביר את נראותה כמשפיעה על סלבריטאים. על ידי שיתוף פעולה עם מותג ידוע כמו קוקה קולה, קירל הצליחה להגיע לקהל רחב יותר ולהגביר את האמינות שלה כמשפיעה. זה עזר לפתוח הזדמנויות חדשות עבור קירל לשתף פעולה עם מותגים אחרים. וכן, להגדיל את פוטנציאל ההשתכרות שלה.

קמפיין קוקה-קולה שעשתה קירל הגדיל משמעותית את המכירות והמעורבות הצרכנית. והוכיח את האפקטיביות של תמיכה של סלבריטאים ואסטרטגיות שיווק חדשניות.

קוקה קולה ונועה קירל
קוקה קולה ונועה קירל

מאמרים נוספים בנושא

דילוג לתוכן